لیگ برتر ایران(خلیج فارس)

لیگ برتر ایران(خلیج فارس)
 

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: از ديد من اتفاق خاصي بعد از بازي راه‌آهن - استقلال رخ نداد اما با اين وجود مواردي را که لازم بود، به صورت شفاهي به مديرعامل باشگاه اعلام کردم.


  ميرشاد ماجدي در مورد حرف و حديث‌هاي مختلفي که در خصوص اتفاقات رخ داده در اتوبوس استقلال ايجاد شده است، گفت: من چيز خاصي نديدم! اتفاقاً تيموريان در اتوبوس کنار من نشسته بود. من از طريق آقاي عالمي شنيدم که تيموريان بابت دير حرکت کردن اتوبوس ناراحت شده به همين دليل به ايشان گفتم بازيکناني که براي دوپينگ رفته اند، بايد برگردند تا همه با هم با اتوبوس از ورزشگاه خارج شويم.

به گزارش تسنيم، وي در مورد شايعه درگيري لفظي‌اش با تيموريان ادامه داد: من هيچ وقت با بازيکنان دچار چنين مشکلاتي نمي‌شوم و اين موضوع هم شايعه است. همانطور که گفتم بعد از بازي هم در کنار آندو نشسته بودم. فکر مي‌کنم بعضي‌ها در اين مورد قضاوت و پيش‌بيني خاص خود را داشتند و به ماجرا دامن زدند!

ماجدي در مورد صحبت‌هاي مسئول کميته انضباطي استقلال که گفته باشگاه در انتظار گزارش ماجدي از اتفاقات اتوبوس تيم است، گفت: من در مورد بحث تيموريان گزارش شفاهي را به مديرعامل باشگاه دادم و به آقاي افشارزاده گفتم که اتفاق خاصي در اتوبوس رخ نداده است. اگر اين موضوع حاد بود يا اتفاقي جدي مي‌افتاد قطعاً در موردش گزارش مي‌دادم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد اظهارات جواد نکونام که سروصداي زيادي به پا کرده است، گفت: اين مسائل به من مربوط نيست و فقط بايد کار خودم را انجام دهم. مسئولان باشگاه به اندازه کافي در اين خصوص صحبت کردند و درست نيست که من بخواهم در اين خصوص حرفي بزنم.

وي در مورد تناقض بين حرف‌هاي اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد آشتي دادن نکونام و قلعه‌نويي تأکيد کرد: اعضاي هيئت مديره به نوعي مسئول بالايي من هستند و خودشان بايد در مورد اين مسائل پاسخگو باشند. البته تناقض حرف‌هاي دو عضو هيئت مديره در نوع خودش جالب است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مرداد 1393برچسب:, ] [ 18:51 ] [ محمد صادق شریفی ] [ ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار لیگ ایران
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلیج فارس و آدرس lciasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 9446
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1